пятница, 17 марта 2017 г.

«НЕ МОЖНА БРАТИ ЧУЖЕ!!!!»



Конспект виховного уроку серед учнів 1-4класів
«НЕ МОЖНА БРАТИ ЧУЖЕ!!!!»
Мета: довести учням, що в жодному разі не можна брати чуже; сприяти формуваннюпрагнення керуватися у своєму житті цим правилом; виховувати повагу до чужої тасвоєї власнсті.

  
Не вкради, — це не лише норма Закону, за яким ми всі живемо, а й Божа заповідь.
Розповідь про Федько
  
          Погана слава ішла по селу про Федька, що не любить він з чужим добром розминатися,
  
         Якось трапилось йому іти повз кузню, коваль якраз викинув тільки що зроблену гарячу підкову стигнути...    Бачить Федько, підкова лежить. Оглянувся — ніхто не дивиться. Він схопив підкову і хотів тікати, та як закричить! Такого репету наробив, що люди звідусіль поприбігали, запитують, що бідному хлопцеві скоїлось, а як довідались, то такий регіт пішов, що обпікся Федька гірш підкови.
  
          А коваль ще й додав сміючись: «Тепер будеш, хлопче, знати, що чуже добро пече руки»
Розкажи, що трапилося з Федьком. Поясни слова коваля.
Вибери з поданих слова, які характеризують Федька: злодій, пустун, бережливий. Поясни свій вибір.
Чи траплялось комусь із вас бути жертвою злодія? Що ви відчували?
Тестування
1). Якщо ти знаєш, що товариш обманює вчителя, ти:
а) повідомиш учителя;
б) розкажеш усім однокласникам;
в) поговориш із товаришем про його вчинок.
2). Якщо ти побачив, що товариш узяв чужу річ, ти:
а) розкажеш тому, в кого взяли цю річ;
б) розкажеш учителеві;
в) поговориш із товаришем, доведеш, що чуже слід повернути

Гра «Правильний вибір»
   Підкресліть позитивні якості людини:
Щедрість, скупість, ввічливість, працьовитість, делікатність, улесливість,жадібність, справедливість, агресивність, доброта, брехливість.
Робота в групі
— Чи траплялося комусь із вас бути жертвою злодія? Якщо так, то що ви
відчували? Обговоріть такі ситуації
2.   Робота в групі
— Назвіть імена казкових героїв, які могли взяти чуже (вкрасти).
  • Лисичка-суддя.
Лисичка обманула котиків і з ’їла весь шматок сиру, поки ділила його надва однакових шматочки. (Трапляються випадки, коли хтось намагається заволодіти чужим здобутком, вдаючись до хитрощів та обману, тому не всім людям можна довіряти.)
  • Коза-Дереза.
Коза оселилася в хатці Зайчика і не пускала його до оселі. (І в реальномужитті буває так, що хтось хоче нечесним шляхом заволодіти чужим
майном.)
  • Триведмеді.
Дівчинка без дозволу зайшла до чужої хатинки і користувалася чужими речами.Дівчинка їла з чужого посуду. (Не можна без дозволу брати чужі харчі.)







Зроби правильні вислови



               

Закінчуємо лист зі словами :
«Я вважаю що…»
«Тому що….»
«наприклад..»
«Отже (тому), я вважаю ….»


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Авторы