Конспект виховного уроку серед учнів 1-4класів
«НЕ МОЖНА БРАТИ ЧУЖЕ!!!!»
Мета: довести учням, що в жодному разі не
можна брати чуже; сприяти формуваннюпрагнення керуватися у своєму житті цим
правилом; виховувати повагу до чужої тасвоєї власнсті.
Не вкради, — це не лише норма Закону, за яким ми всі живемо, а й Божа заповідь.
Розповідь про Федько
Погана слава ішла по селу про Федька, що не любить він з чужим добром розминатися,
Якось трапилось йому іти повз кузню, коваль якраз викинув тільки що зроблену гарячу підкову стигнути... Бачить Федько, підкова лежить. Оглянувся — ніхто не дивиться. Він схопив підкову і хотів тікати, та як закричить! Такого репету наробив, що люди звідусіль поприбігали, запитують, що бідному хлопцеві скоїлось, а як довідались, то такий регіт пішов, що обпікся Федька гірш підкови.
А коваль ще й додав сміючись: «Тепер будеш, хлопче, знати, що чуже добро пече руки»
Розкажи, що трапилося з Федьком. Поясни слова коваля.
Вибери з поданих слова, які характеризують Федька: злодій, пустун, бережливий. Поясни свій вибір.
Чи траплялось комусь із вас бути жертвою злодія? Що ви відчували?
Тестування
1). Якщо ти знаєш, що
товариш обманює вчителя, ти:
а) повідомиш учителя;
б) розкажеш усім однокласникам;
в) поговориш із товаришем про його вчинок.
2). Якщо ти побачив, що товариш узяв чужу
річ, ти:
а) розкажеш тому, в кого взяли цю річ;
б) розкажеш учителеві;
в) поговориш із товаришем, доведеш, що чуже слід
повернути
Гра «Правильний вибір»
Підкресліть позитивні якості людини:
Щедрість, скупість, ввічливість, працьовитість,
делікатність, улесливість,жадібність, справедливість, агресивність, доброта,
брехливість.
Робота в групі
— Чи траплялося комусь із вас бути жертвою злодія?
Якщо так, то що ви
відчували? Обговоріть такі ситуації
2.
Робота в групі
— Назвіть імена казкових героїв, які могли взяти чуже
(вкрасти).
- ≪Лисичка-суддя≫.
Лисичка обманула котиків і з ’їла весь шматок сиру,
поки ≪ділила≫ його надва однакових
шматочки. (Трапляються випадки, коли хтось намагається заволодіти чужим
здобутком, вдаючись до хитрощів та обману, тому не всім людям можна довіряти.)
- ≪Коза-Дереза≫.
Коза оселилася в хатці Зайчика і не пускала його до
оселі. (І в реальномужитті буває так, що хтось хоче нечесним шляхом заволодіти
чужим
майном.)
- ≪Триведмеді≫.
Дівчинка без дозволу зайшла до чужої хатинки і
користувалася чужими речами.Дівчинка їла з чужого посуду. (Не можна без дозволу
брати чужі харчі.)
Зроби правильні
вислови
Закінчуємо лист зі словами :
«Я вважаю що…»
«Тому що….»
«наприклад..»
«Отже (тому), я вважаю ….»
Комментариев нет:
Отправить комментарий